Vanaf nu is het mogelijk om zowel producten als bestellingen in delen te verzenden naar de klant inclusief tracking gegevens van iedere zending. Wij nemen jou graag mee hoe je hiervan gebruik kan maken!

Wat levert het op?
Heeft een klant twee artikelen bij jou besteld, waarvan 1 artikel direct leverbaar is en het andere artikel een levertijd heeft van bijvoorbeeld 10 weken? Dan kun je vanaf nu het artikel dat direct leverbaar is verzenden naar de klant met tracking gegevens en kun je het artikel met de langere levertijd op een later moment verzenden en daarvan ook de tracking gegevens delen met de klant.
Daarnaast is het ook mogelijk om een artikel dat uit delen bestaat te verzenden naar de klant met bij ieder deel de tracking gegevens. Dit levert een betere klantervaring op én werkt voor jullie efficiënter.
Hoe gaat het in zijn werking?
Werk je volledig vanuit de Mirakl backoffice? Klik hier voor een korte instructie hoe je zowel een artikel als bestelling in delen moet verzenden.
Werk je met een integrator? De deellevering kun je niet aanmaken via je integrator, dit dien je te doen vanuit de Mirakl backoffice. Klik hier voor een korte instructie. Nadat je de deellevering hebt aangemaakt in Mirakl kun je via je integrator de tracking gegevens toevoegen aan de leveringen. Hiervoor het is van belang dat de integrator API ST01 in gebruik heeft.
Werk je volledig vanuit je eigen systeem a.d.h.v. API’s? Dan is het van belang dat je de juiste API’s hebt gekoppeld. Welke API’s gekoppeld moeten worden, vind je hier.